[ubuntu-hu] KDE-GNOME

Kum Gabor kumgabor at kumgabor.hu
2007. Ápr. 21., Szo, 11:10:37 BST

László Torma írta:
> Korábban néhányan panaszkodtak Kubuntu specifikus gondokra. Mostanában
> ezek mintha eltűntek volna. Én próbáltam Kubuntut (Edgy és Feisty
> beta), és nem tapasztaltam problémákat. Igaz, nem használtam
> huzamosabb ideig, csak telepítettem és kicsit tesztelgettem.

Én is olvastam a korábbi tapasztalatokat egy-két fórumban. De
tesztelgetem, és nem nagyon találok gázos dolgokat benne (azt
leszámítva, hogy nem tetszik a logojuk :-D ).
Frissítéssel kapcsolatban van valakinek valamilyen tapasztalata?
6.06->6.10 vagy 6.10->7.04

--
Kum Gabor

Tel.(RU): +7 921 870 2505