[ubuntu-hu] KDE-GNOME

László Torma tormail at gmail.com
2007. Ápr. 21., Szo, 11:02:30 BST

On 4/21/07, Kum Gabor <kumgabor at kumgabor.hu> wrote:

> Üdv!
>
> Nem tudja valaki véletlenül, hogy melyik az erőforrásigényesebb? A KDE
> vagy a GNOME?

Nincs jelentős különbség. Régi vita, van aki ezt érzi gyorsabbnak, van aki
azt.

Másik kérdésem pedig az volna, hogy mennyiben "hátrányosabb" Kubuntut
> használni, mint Ubuntut? Nem tudtok valami összefoglaló cikket erről a
> témáról?
> (nehezen szokom a Gnome-ot :-\ )
>
> Korábban néhányan panaszkodtak Kubuntu specifikus gondokra. Mostanában
ezek mintha eltűntek volna. Én próbáltam Kubuntut (Edgy és Feisty beta), és
nem tapasztaltam problémákat. Igaz, nem használtam huzamosabb ideig, csak
telepítettem és kicsit tesztelgettem.

Üdv,
Torma László (toros)