[ubuntu-hu] KDE-GNOME

tamas gervai gthrepwood at gmail.com
2007. Ápr. 21., Szo, 11:20:21 BST

On 4/21/07, Kum Gabor <kumgabor at kumgabor.hu> wrote:

> Nem tudja valaki véletlenül, hogy melyik az erőforrásigényesebb? A KDE
> vagy a GNOME?

Ez nagyon szubjektiv, bellitasfuggo. Nekem gnome minimalista modon van
beallitva, a kde szerintem alapbol tobbet cache-el, es a C++ (amiben irtak)
alapvetoen pazarlobb, de sebessegbem mamiraevesben kb. atlagos
felhasznalasnal ugyanott vannak.

Másik kérdésem pedig az volna, hogy mennyiben "hátrányosabb" Kubuntut
> használni, mint Ubuntut?

Gnome:

pro: jo benne a scim kezeles. szinte minden, amit hasznalok gnome-os, vagy
gtk-s. tisztabb a felulete, kevesebb kutyu van rajta. gdm-el jol egyutt
megy, ami jobb, mint a konkurens kdm. mukodo hal kezeles. ubuntu minden
programja gnome/gtk specifikus.

con: a file managere kicsit tul puritan (neha siralmasnak erzem) , a kde
nekem szepsegben mindig superior volt. jopar kde-s programot hasznalok most
is (k3b, krusader neha neha, twinkle)

Nekem a scim a legfontosabb motivum az egeszben.

Alapbol egy ido utan a csicsafaktor nem lenyeges motivacio, igy a kde
szepsege hatterbe szorul.

Nem tudtok valami összefoglaló cikket erről a témáról?

--
Tamas