Re: Fw: Re: Αποτυχία εγκατάστασης Ubuntu 10.04

Savvas Radevic vicedar at gmail.com
Sun Jun 13 15:27:56 BST 2010

> Έτσι ξαναμπήκα μέσω της λειτουργίας ανάκτησης και της εντολής "sudo
> /etc/init.d/gdm restart" για να λειτουργεί κανονικά ο υπολογιστής. Μετά
> έκανα και το "πείραμα" που δεν μπορώ να ανατρέψω. Ζήτησα από τους οδηγούς
> κάρτας γραφικών την ενεργοποίηση αυτού που συστήνεται από το Ubuntu για την
> κάρτα μου (αυτή είναι η NVIDIA GeForce FX 5200).

Αν κατάφερες να εγκαταστήσεις τον nvidia οδηγό, είναι ένα απο τα αρνητικά
σημεία της nvidia το ότι δεν έχει οδηγό ανοικτού κώδικα. Ευτυχώς υπάρχει μια
εντολή για να ρυθμίσεις την nvidia καρτα γραφικών. Ανοίγεις το
Terminal/Τερματικό και να εκτελέσεις:

gksu nvidia-settings

Αν δε σου βγάλει σφάλμα, όλα καλά. Μετά πας "X Display configuration" ->
Επιλέγεις resolution -> "Save to X configuration file" (αγνόησε το σφάλμα
που λέει ότι το αρχείο δεν υπάρχει και συμφώνησε στο να το
φυλάξει/δημιουργήσει)

Τέλος θέλω να ρωτήσω και μερικά πράγματα για την εισήγηση σου για δοκιμή
> άλλης έκδοσης ubuntu. Που μπορώ να βρω τις διαφορές μεταξύ κανονικού ubuntu,
> lumbuntu και xubuntu;

Αφού εγκατέστησες το ubuntu και το πληκτρολόγιο και το ποντίκι δουλεύουν,
δεν πιστεύω ότι υπάρχει λόγος να περάσεις σε lubuntu είτε xubuntu. Παρ' όλ'
αυτά, τις διαφορές θα πρέπει να τις δεις μόνος σου, επειδή ο καθένας έχει
διαφορετική άποψη για το desktop manager της αρεσκείας του.