Re: Προθεσμία για μετάφραση του Jaunty λήγει σύντομα

SOKRATES ARGYRIOU sargirio at gmail.com
Wed Apr 8 08:12:57 BST 2009

Υπάρχει κάποιος λόγος που στο gnome.org δεν αναφέρονται τα ελληνικά σαν
γλώσσα??
Σχετικό λινκ:

http://library.gnome.org/misc/release-notes/2.26/

Ευχαριστώ.

Στις 8 Απρίλιος 2009 12:26 πμ, ο χρήστης Thanos Lefteris <
alefteris at gmail.com> έγραψε:

P Think before you print.
Argyriou Sokrates
Technikal Satelite engenering