Re: DriveMe.gr δεν λειτουργεί με τις διαφημήσεις που στέλνει

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Tue Jul 8 11:17:07 BST 2008

2008/7/8 Tsabolov Sergey <econlab at uom.gr>:
> Είτε είναι καλό είτε όχι άλλα είναι απαράδεκτο ότι δεν έχουν σκεφτεί καν ,
> και χωρίς δόκιμη καν αν λειτουργεί σε όλα browsers καλά το διαφημιστικό που
> βάλανε μήπως να τους στείλουμε διαμαρτυρία όπως έγινε στο κτηματολόγιο
>
> δείτε τι εμφανίζεται , απλά δεν υπάρχουν μόνο Χρήστες τον παραθύρων σε αυτή
> την χώρα .
>
> http://www.imageshack.gr/view.php?file=r8ij6ld54lk12kun8guz.png

Να, θα ήταν καλό να σταλεί ένα email στον webmaster που να παρουσιάζει
το πρόβλημα. Ίσως δεν το έχουν πάρει καν χαμπάρι, και σίγουρα τους
συμφέρει και θα θέλουν να το φτιάξουν για να μην χάνουν πελάτες.
Βέβαια θα έλεγα όχι σε στυλ διαμαρτυρίας, αλλά απλής αναφοράς του
προβλήματος προκειμένου να γίνει δυνατή η πρόσβαση στο site. Δεν
πρόκειται εδώ για μια δημόσια υπηρεσία, αλλά για μια εταιρία που χάνει
χρήματα κάθε φορά που κάποιος με firefox διαπιστώνει ότι η σελίδα τους
είναι μη χρησιμοποιήσιμη και αποφασίζει να μην την ξαναεπισκευθεί
(προφανώς τα έσοδα της σελίδας προέρχονται από τη θέαση των
διαφημιστικών που υπάρχουν στη σελίδα, οπότε ένας λιγότερος χρήστης =
λιγότερα έσοδα από τις διαφημίσεις). Δεν έχουν κάποια υποχρέωση να το
φτιάξουν, απλά χάνουν λεφτά αφήνοντάς το έτσι.

> [...]
> κάποια scripts απο αυτό το URL)> --> Ubuntu-gr mailing list>
> Ubuntu-gr at listss.ubuntu.com>> If you do not want to receive any more
> messages from the ubuntu-gr mailing list, please follow this link and choose
> unsubscribe:> https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr>
>

> -- Errikos Koen
> University of PeloponneseComputer Science & Technology-- Ubuntu-gr mailing
> listUbuntu-gr at lists.ubunntu.com
> If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing
> list, please follow this link and choose

Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.
Research Academic Computer Technology Institute