DriveMe.gr δεν λειτουργεί με τις διαφημήσεις που στέλνει

Tsabolov Sergey econlab at uom.gr
Tue Jul 8 11:06:43 BST 2008

Είτε είναι καλό είτε όχι άλλα είναι απαράδεκτο ότι δεν έχουν σκεφτεί καν
, και χωρίς δόκιμη καν αν λειτουργεί σε όλα browsers καλά το
διαφημιστικό που βάλανε μήπως να τους στείλουμε διαμαρτυρία όπως έγινε
στο κτηματολόγιο

δείτε τι εμφανίζεται , απλά δεν υπάρχουν μόνο Χρήστες τον παραθύρων σε
αυτή την χώρα .

http://www.imageshack.gr/view.php?file=r8ij6ld54lk12kun8guz.png

O/H Errikos Koen έγραψε: