Κούπες

Giorgos Logiotatidis seadog at sealabs.net
Tue Dec 2 13:14:44 GMT 2008

On Δευ, 2008-12-01 at 13:33 +0100, Dimitrios Papadopoulos wrote:
> Θα παρακαλούσα το διαχειριστή της λίστας να διαγράψει τελείως αυτή τη
> συζήτηση. Δεν αρμόζει σε δημόσια λίστα.
>
> Φιλικά,
> Δημήτρης

Καλησπέρα,
Καταρχάς να επισημάνω ότι δεν μπορούν να διαγραφούν μηνύματα από την
λίστα για τεχνικούς λόγους. Δεν έχω τέτοιου είδους πρόσβαση και να είχα
τα μηνύματα γίνονται αυτόματα mirror σε πολλά site (π.χ. nabble) που
παρακολουθούν την λίστα. Οπότε ότι γράφουμε θα μείνει για πάντα στην
ιστορία του internet και γι'αυτό συνιστάται προσοχή!

Δεν θα έστελνα μήνυμα, απλά επειδή αναφέρθηκε η ιδιότητά μου, οφείλω να
δηλώσω το παρόν. Επισημαίνω ότι είμαι τεχνικός διαχειριστής και όχι
ρυθμιστής της λίστας. Πιστεύω ότι η κοινότητα, μέλη της οποίας είμαστε
όλοι, μπορεί να διαχειριστεί τα θέματά της και να τα λύνει, χωρίς να
έρχεται κάποιος "από πάνω" (πείτε τον διαχειριστή ή όπως αλλιώς θέλετε)
να σβήνει, να κλειδώνει κτλ.

Φαντάζομαι ότι για όλους το θέμα με τις "κούπες" θεωρείται λήξαν. Εγώ
απλά θα παρακαλέσω όλους πριν πατήσουν το Send να ξαναδιαβάσουν το mail
τους και να δουν εάν είναι προς όποια κατεύθυνση conflicting!

Καλά posts,
Γιώργος