Re: Κούπες

Dimitris Diamantis (aka ftso) kotsifi at gmail.com
Mon Dec 1 12:34:50 GMT 2008

Στις 1 Δεκέμβριος 2008 10:34 πμ, ο χρήστης Christos Ricudis
<ricudis at komodino.itc.auth.gr> έγραψε:

> ...εκτος απο τα προφυλακτικα Ubuntu, που για καποιο λογο εχω την
> εντυπωση οτι θα μεινουν στα αζητητα...

Δε καταλαβαίνω πως σου δημιουργήθηκε αυτήν η εντύπωση...
Μήπως λόγο της ημέρας είδες κάποια στατιστικά τύπου:

-Μείωση 20% στην χρήση προφυλακτικών σε άτομα 18-25 ετών  σε σχέση με 2007.
-Μικρό το ποσοστό της χρήσης προφυλακτικών απο τους χρήστες ubuntu σε
σχέση με αυτούς άλλων διανομών
κτλ

"Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, για το
πρώτο δεν είμαι σίγουρος."
Άλμπερτ Αϊνστάιν

--
#  "kotsifi":because all of us we are infrequent birds :P #