Re: Κούπες

ΚΙΝΗΣΗ kinesis.physiotherapy at gmail.com
Tue Dec 2 10:58:09 GMT 2008

Για το Θεό βρε παιδιά γιατί γίνεται τόση φασαρία για το τίποτε;;; Αν είναι
δυνατόν. Αν υπάρχουν ανεγκέφαλοι... που δυστυχώς υπάρχουν!! ε πρόβλημά τους.

Στις 2 Δεκέμβριος 2008 12:47 μμ, ο χρήστης Ilias Paraponiaris <
paraponiaris at yahoo.com> έγραψε:

Ηλίας Φ. Ζεέρης,
Φυσικοθεραπευτής
Ανδρομάχης 61, 176 71