Customizing the context-menu.

Dimitris Kalamaras dimitris.kalamaras at compupress.gr
Mon May 14 15:31:52 BST 2007

Στις 14-05-2007, ημέρα Δευ, και ώρα 16:44 +0300, ο/η Giannis Tsakiris
έγραψε:
> Γεια σας παιδιά,
> ξέρει να μου πει κανείς πως μπορώ να εμφανίσω μια δική μου επιλογή στο
> context-menu όταν κάνω right-click πάνω σε ένα αρχείο, στο desktop ή
> στο nautilus, ή ακόμα καλύτερα σε οποιοδήποτε file manager?
> Αυτό που θέλω να κάνω είναι αν ο χρήστης επιλέξει το δικό μου item από
> το menu, είναι να εκτελείτε μια συγκεκριμένη εντολή που θα έχει σαν
> παράμετρο το full path του επιλεγμένου αρχείου (ή των επιλεγμένων
> αρχείων, αν είναι περισσότερα από ένα).
> Ο σκόπος που το θέλω αυτό είναι μήπως και καταφέρω να φτιάξω κανένα
> [...]

Δεν ξέρω αν σε βοηθάει αλλά στο Ναυτίλο μπορείς σίγουρα να προσθέσεις
μια επιλογή Scripts στο context menu, αποθηκεύοντας το όποιο bash
σκριπτάκι σου στο φάκελο ~/.gnome2/nautilus-scripts. To σκριπτ πρέπει να
είναι 755 και το αρχείο ή φάκελος (που κάνεις κλικ) βρίσκεται στη
μεταβλητή $1.

(Κακοαντιγραμμένο) παράδειγμα για scanning με το ClamAV εδώ:

http://www.linuxformat.gr/forum/forum_posts.asp?TID=179&KW=clamav

--Δημήτρης