Customizing the context-menu.

Giannis Tsakiris giannis.tsakiris at gmail.com
Mon May 14 14:44:46 BST 2007

Γεια σας παιδιά,
ξέρει να μου πει κανείς πως μπορώ να εμφανίσω μια δική μου επιλογή στο
context-menu όταν κάνω right-click πάνω σε ένα αρχείο, στο desktop ή στο
nautilus, ή ακόμα καλύτερα σε οποιοδήποτε file manager?
Αυτό που θέλω να κάνω είναι αν ο χρήστης επιλέξει το δικό μου item από το
menu, είναι να εκτελείτε μια συγκεκριμένη εντολή που θα έχει σαν παράμετρο
το full path του επιλεγμένου αρχείου (ή των επιλεγμένων αρχείων, αν είναι
περισσότερα από ένα).
Ο σκόπος που το θέλω αυτό είναι μήπως και καταφέρω να φτιάξω κανένα βοήθημα
"τύπου" front-end για το SVN, κατι που να βαδίζει στα χνάρια του TortoiseSVN
(υπάρχει αλήθεια κάτι αντίστοιχο για GNU/Linux?).