Bug στην ελληνική μετάφραση της έκδοσης Ubuntu του OOo

john servetas johnservetas at yahoo.gr
Tue May 15 17:17:47 BST 2007

Γεια σας.
Έχω 2 προβλήματα από τότε που αναβάθμισα το ubuntu 6.10 σε 7.04

1) Όταν πατάω λοιπόν το κουμπί "χρώμα φόντου" το οποίο έχω βάλει στα κουμπιά που εμφανίζονται στην εργαλειοθήκη έπρε να να "open a toolbar where you can click a background color for a paragraph. The color is applied to the background of the current paragraph or the selected paragraphs." Για κακή μου τύχη όμως, το toolbar δεν ανοίγει οπότε δεν υπάρχει δυνατότητα να αλλάξω χρώμα!!! Όχι μόνο δεν ανοίγει, αλλά δε δείχνει να αντιδρά καν το pc (δεν αναβοσβήνει το κόκκινο φωτάκι του κουτιού καν). Το αντιμετωπίζει κάποιος άλλος αυτό το πρόβλημα? Μήπως είναι bug ελληνικό, από κάποιο σβήσιμο κάποιου < ή / κλπ κατά τη μετάφραση της εφαρμογής? Μπορεί να το δοκιμάσει κάποιος και να μου πει?

2) Όταν έχω ένα οποιοδήποτε έγγραφο ανοιχτό (doc, odt, pps κλπ) και θέλω να κλείσω το έγγραφο χωρις να κλείσω το OOo, πατάω το κουμπάκι x (αυτό που κλείνει το έγγραφο), που βρίσκεται κάτω από το μεγάλο κουμπί X (που κλείνει όλο το παράθυρο). Όταν το pc φαίνεται απασχολημένο, αντί να κλείσει το έγγγραφο, κλείνει το OOo και εμφανίζεται ένα μικρό παράθυρο με τίτλο OpenOffice.org 2.2 (στο οποίο μπορώ να πατήσω μόνο "ΟΚ") που λέει επί λέξη: "Ανάκτηση εγγράφου OpenOffice.org

Λόγω ενός απρόσμενου σφάλματος, το OpenOffice.org κόλλησε. Όλα τα αρχεία στα οποία δουλεύατε θα αποθηκευτούν. Την επόμενη φορά που θα εκκινηθεί το OpenOfice.org θα ανακτηθούν αυτόματα.

Θα ανακτηθούν τα έγγραφα:"

Και από κάτω ενώ πχ έπρεπε να εμφανίσει τα έγγραφα που "θα ανακτηθούν" δεν εμφανίζει τίποτα. Παρακάτω έχει μόνο ένα κουμπί που γράφει "OK".
Πατάω ΟΚ. To ΟΟο ανοίγει ξανά και εννοείται δεν ανακτά τίποτα. Μπορεί επίσης να το δοκιμάσει κάποιος με ένα pps ας πούμε και να μου πει? Αυτό μου το κάνει όταν πχ βλέπω την παρουσίαση, πατάω Esc και μετά από 1-2 δευτερόλεπτα πατάω το x. Αν το κάνω μετά από 10 δευτερόλεπτα, που το pc δεν επεξεργάζεται, τότε ΔΕΝ μου συμβαίνει.

Αλλά το 1ο bug είναι πραγματικά ενοχλητικό, γιατί δεν ξεπερνιέται. Αυτό που σκέφτομαι να κάνω, είναι να τροποποιήσω τον κώδικα html του κειμένου, για να ορίσω bgcolor, αλλά δεν ξέρω πως μπορώ να δω τον κώδικα. Υπάρχει τέτοια δυνατότητα?

Ευχαριστώ.

 Χρησιμοποιείτε Yahoo!
 Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
 http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr