ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ UBUNTU ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΟ PARTITION.

SOKRATES ARGYRIOU sargirio at gmail.com
Mon Mar 26 15:30:59 BST 2007

Γεια σε όλους.

Προσπαθώ να εγκαταστήσω το ubuntu σε δευτερο partition σε ενα notebook της
HP ( στο πρώτο εχω τα WINXP ). Κατά την εγκατάσταση και την ώρα που ειναι να
γίνουν οι κατατμήσεις βλέπει ολ΄πκληρο τον δίσκο ( οχι μόνο το partition που
θέλω να κάνω την εγκατάσταση ) ή μου ζητάει να κάνω τις κατατμήσεις
χειροκίνητα. Μήπως κάποιος μπορεί να με βοηθήσει τα μεγέθη που πρέπει να
επιλέξω ή για ποιό λόγο δεν βλέπει το δεύτερο partition????.

Σας ευχαριστώ εκ των προταίρων.

--
Argyriou Sokrates
Technikal Satelite engenering