ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ UBUNTU ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΟ PARTITION.

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Mon Mar 26 19:31:58 BST 2007

On Mon, 2007-03-26 at 17:30 +0300, SOKRATES ARGYRIOU wrote:
> Γεια σε όλους.
>
> Προσπαθώ να εγκαταστήσω το ubuntu σε δευτερο partition σε ενα notebook
> της HP ( στο πρώτο εχω τα WINXP ). Κατά την εγκατάσταση και την ώρα
> που ειναι να γίνουν οι κατατμήσεις βλέπει ολ΄πκληρο τον δίσκο ( οχι
> μόνο το partition που θέλω να κάνω την εγκατάσταση ) ή μου ζητάει να
> κάνω τις κατατμήσεις χειροκίνητα. Μήπως κάποιος μπορεί να με βοηθήσει
> τα μεγέθη που πρέπει να επιλέξω ή για ποιό λόγο δεν βλέπει το δεύτερο
> partition????.

Καλησπέρα Σωκράτη,
Κατά την εγκατάσταση θα δεις όλες τις κατατμήσεις του σκληρού σου
δίσκου.
Δεν γνωρίζω αν ξέρεις τα διάφορα είδη κατατμήσεων,
1. primary
2. extended
3. logical

Αν για κάποιο λόγο δεν βλέπει κάποια κατάτμηση, γράψε την περιγραφή της
δομής των κατατμήσεων, π.χ.
Συσκευή     Σύστημα αρχείων     Μέγεθος
/dev/hda1        ntfs             20GB
/dev/hda2        vfat             20GB

Για την εγκατάσταση του Ubuntu χρειάζεται να έχεις μια κατάτμηση για τη
βασική εγκατάσταση του Linux (Linux main ή "/") και μια άλλη κατάτμηση
για το λεγόμενο swap (linux swap). Για το πρώτο προσωπικά προτείνω
τουλάχιστον 6GB (μπορείς και με λιγότερα, όμως έτσι δεν θα έχεις να
ασχοληθείς με ζητήματα χώρου και "fragmentation") ενώ για το Linux swap
χώρο τουλάχιστο διπλάσιο της RAM (έτσι θα μπορεί ο φορητός να κάνει και
"hybernation", κτλ).

Φιλικά,
Σίμος Ξενιτέλλης
http://simos.info/blog/