peri greeklish kai alla "mperdemena spor"

sotiris sotiris.p at gmail.com
Sat Dec 15 00:42:40 GMT 2007

Simos Xenitellis wrote:
> [...]
> του UTF-8. Βλέπε hotmail.com, yahoo.gr, freemail.gr, κτλ. Μπορεί το
> gmail να είναι τέλειο (και είναι...), δεν μπορεί να αντιμετωπίσει όλες
> τις ελλείψεις των άλλων συστημάτων.
> γ. Τα digests σε mailman είναι προβληματικά από πλευράς κωδικοποίησης.
> Αν κάποιος χρησιμοποιεί gmail, είναι περισσότερο πρόβλημα να έχει
> digests, διότι δημιουργεί πρόβλημα στις ροές συζητήσεων. Θα ήμουν υπέρ
> μιας κατάργησης των digests.
> Έχω την εντύπωση ότι όλοι ξέρουμε πως να κάνουμε αυτόματα φίλτρα σε
> λίστες συνδρομητών στο gmail, έτσι δεν είναι;

α) οκ για τα κινεζικα αλλά θα ήταν χρήσιμο εφόσον το θέλεις να ρίξεις
μια ματια στο πρώτο ποστ μπου όπυ ξεκάθαρα εχω κάνει copy-paste τα
subject lines όπυ εμφανίζονται ως

"...

Today's Topics:

   1. Re: ??????????? ???????????? (kostas)
   2. Re: ??????????? ???????????? (Thanos)
   3. Re: ??????????? ???????????? (Sergei Tsabolov)

Re: Εγκατάσταση Λειτουργικού
From:
kostas <tsambion at gmail.com>
Date:
Thu, 13 Dec 2007 21:44:15 +0200

To:
Thanos <pampo at freemail.gr>
CC:
ubuntu-gr at lists.ubuntu.com

Στις 11-12-2007, ημέρα Τρι, και ώρα 22:53 +0200, ο/η Thanos έγραψε:

γ) οχι Σίμο δεν ξερω τι εννοεις(μάλλον σταματησε το μυαλο μου 02:34.).
αυτο που ξερω με τα φιλτρα ειναι οτι αν σου ερχεται το εμαιλ απο Χ
αποστολεα κανεις ενα label kai to xeirizesai meta. Sthn periptwsh mas
poy boitha??

τελος παντων  προτείνεις το digest  να το αφησω στην ακρη ως χρηστης
gmail.  Πραγματικα ειναι καταστροφικο ειδικα αν το βλεπεις απο κινητο
μετριας τεχνολογιας: τσουκου τσουκου να κατεβαινεις τα μυνηματα
βασανιστικα αργα και να βλεπεις τα ιδια και τα ιδια reply...