Dapper Flight 5 Install CD Review

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Tue Mar 14 20:57:40 GMT 2006

Στις 14-03-2006, ημέρα Τρι, και ώρα 19:51 +0200, ο/η Konstantinos Togias
έγραψε:
> Πριν λίγο ολοκλήρωσα clean install του Flight 5 στο laptop μου. Έχω
> τις εξής παρατηρήσεις:
>
> Πρόγραμμα Εγκατάστασης (Installer)
>
> 1. Κάποια μηνύματα δεν έχουν ακόμα ματεφραστεί στα Ελληνικά
> (επεξηγηματικό κείμενο στην οθόνη "Ρύθμιση Ρολογιού", οθόνη
> "Configuring APT", Μήνυμα "This cd does not contain full support for
> your language .....", οθόνη "Installation Complete")
>
> 2. Ένα λαθάκι στην μετάφραση "Κατέβασμα του αρχείου 1 του 834" αντί
> "Κατέβασμα αρχείου 1 από 834"
>
> 3. Μετά το περας της εγκατάστασης και το boot στο νέο σύστημα το
> [...]

Δυστυχώς ή κατάσταση με τον installer είναι μπερδεμένη,,. Οι μεταφράσεις
προέρχονται απο τον debian-installer (στον οποίο συμμετείχα και εγώ στη
μετάφραση του)- και δεν θυμάμαι να  υπήρχαν τέτοια λάθη και από το
ροσσετα(βασικά είναι λάθος και το "κατέβασμα"') Μπορείς να δείς τις
μεταφρασεις του d-i στο
http://people.debian.org/~seppy/d-i/translation-status.html . Κανονικά
το ubuntu θα έπρεπε να παίρνει τις μεταφράσεις από το rosseta
(https://launchpad.net/distros/ubuntu/dapper/+lang/el ) όπου και έχω
διορθώσει και μεταφρασει τα περισσότερα από τα οποια παρατήρησες (αλλά
δεν τα έχει πάρει από εκεί και δεν εχω ιδέα από που τα πήρε) Αν θές να
κάνεις ένα review του installer ρίξε μια ματιά σε όσα πακέτα του rosseta
ξεκινανε με pkgconf και διόρθωσε ότι λάθη βρείς... Το πρόβλημα είναι να
ενσωματώσυν αυτές τις μεταφράσεις και όχι αυτές τις άσχετες που έχουν
(και δεν έχω ιδέα που βρέθηκαν...)