[ubuntu-dk] IRC møde 28. oktober

Søren Bredlund Caspersen soeren.b.c at gmail.com
Søn Okt 27 08:17:48 UTC 2013

Hej igen.

Vi har kun et 'rigtigt' punkt på dagsordenen til mødet i morgen,
nemlig opfølgning på opgavelisten der blev udarbejdet efter sidste
møde. Til gengæld er opgavelisten lang :)

Se her for møde-info
http://loco.ubuntu.com/meetings/ubuntu-dk/669/detail/

Se her for opgaveliste
http://ubuntudanmark.dk/forum/viewtopic.php?f=41&t=17893#p120738

Håber at se lige så mange og lige så meget engagement i morgen, som
til mødet for en måned siden.

Mvh.
Søren