[ubuntu-dk] IRC møde 28. oktober

Carsten Agger agger at modspil.dk
Man Okt 28 13:22:09 UTC 2013

On 10/27/2013 09:17 AM, Søren Bredlund Caspersen wrote:
> Hej igen.
>
> Vi har kun et 'rigtigt' punkt på dagsordenen til mødet i morgen,
> nemlig opfølgning på opgavelisten der blev udarbejdet efter sidste
> møde. Til gengæld er opgavelisten lang :)
>
> Se her for møde-info
> http://loco.ubuntu.com/meetings/ubuntu-dk/669/detail/
>
> Se her for opgaveliste
> http://ubuntudanmark.dk/forum/viewtopic.php?f=41&t=17893#p120738
>
> Håber at se lige så mange og lige så meget engagement i morgen, som
> til mødet for en måned siden.

Det er så også i aften kl. 19.00, at der er første møde i det nye Ubuntu
Aarhus, hvilket foregår på Aaby Bibliotek:

https://maps.google.com/maps?l=da&q=Aaby+bibliotek+Ludvig+Feilbergs+Vej+7%2C+8230+%C3%85by

Desværre skal jeg selv noget helt tredje i aften, så jeg kan hverken
være på IRC eller i Åbyhøj. Men det er rart at se, at der sker noget.