[ubuntu-dk] program

Anders Jenbo anders at jenbo.dk
Ons Jun 27 10:34:36 UTC 2012

Hej Jesper

Vi skal nok bruge lidt flere oplysninger før vi kan hjælpe. Hvilken
metode har du brugt til at installere Ubuntu? Kan du oplyse hvilket
grafikkort der sider i maskinen og eventuelt hvilken maskine det drejer
sig om.

Jeg har flyttet dit spørgsmål til ubuntu-dk at lists.ubuntu.com da det høre
bedst til der, husk venligst altid at inkludere adressen i dine svar så
alle kan følge med. kontakt at ubuntudanmark.dk er normalt til
administrative emner. Som sådan er Ubuntu ikke "vores program" vi er
blot en gruppe frivillige dansker der hjælper andre med at komme i gang
med Ubuntu. Teknisk set er Ubuntu heller ikke et program men et styre
system hvor i man kan køre programmer, Ubuntu selv indholder også en
lang række programmer.

Mvh Anders