[ubuntu-dk] Google Chrome og Danske Netbank

Anders Drejer anders at drejer-bornholm.dk
Ons Jun 27 12:26:19 UTC 2012

Jeg har et problem med Google Chrome når jeg skal bruge Danske Netbank.
Der er ingen problemer med at komme ind, men skal jeg lave en
transaktion, bliver skærmen meget lys ..... og så sker der ikke mere.
Det der skal ske, er at der åbner et vindue, hvor man skal kvittere med
sit password for at gennemføre transaktionen. Det virker upåklageligt
med Firefox og jeg mener at huske, at det også virker med Google Chrome
under Windows7.
Nogen der har en idé om hvad det kan være?

Mvh
Anders