[ubuntu-dk] Fwd: OpenOffice 2010, standpersonale

Martin Pihl mp at o-biz.dk
Ons Sep 1 20:14:30 BST 2010

Er der stadigvæk folk fra community'et som vil deltage i OpenOffice
konferencen? I såfald hvem og hvor mange, og kan i ikke melde tilbage til
OSL på nedenstående mailadresse?

Med venlig hilsen | Kind regards

Martin Pihl | O-Biz ApS
Søren Frichs Vej 51-53, 1.tv | 8230 Åbyhøj
Mobile :  +45 31 60 07 31
Mail: mp at o-biz.dk
Skype: mp-o-biz
Web: www.o-biz.dk