[ubuntu-dk] OpenOffice 2010, standpersonale

Martin Pihl mp at o-biz.dk
Ons Sep 1 20:18:51 BST 2010

Nå jeg prøver lige igen uden vedhæftet program, som ikke får lov til at
komme igennem Mailmans filter. Program må i selv finde på www.osl.dk ;-)

*Er der stadigvæk folk fra community'et som vil deltage i OpenOffice
konferencen? I såfald hvem og hvor mange, og kan i ikke melde tilbage til
OSL på nedenstående mailadresse?*

- Martin