[ubuntu-dk] Foreningsstruktur

Niels Kjøller Hansen niels.k.h at gmail.com
Lør Jun 5 10:46:57 BST 2010

lør, 05 06 2010 kl. 11:09 +0200, skrev Per Kongstad:

> Hej,
>
> Det bliver sikkert betragtet som et surt opstød, men fred være med
> dette.
>
> Min oplevelse har været i forbindelse med oprettelse af foreningen som
> jeg deltog i:
>
> Jeg lavede en hel del rettelser til vedtægterne og fremsendte til
> denne liste, men ingen gad lytte til dette budskab. Resultatet er at
> vedtægterne ikke er fuldstændige og mangelfulde.

Hej Per, og andre

For lige at klare op (når jeg ikke har tid til at forholde mig til
resten, taler vi så om disse forslag:

https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-dk/2008-September/001012.html

Så vidt jeg kan se, er de alle inkorporeret i vedtægterne, bortset fra
næstformands-begrebet? Jeg kan i mit GMail-arkiv ikke finde andre
forslag fra dig.

Ikke at det skal være det springende punkt, og du har en masse gode
(omend ret sure) betragtninger.

mvh
Niels