[ubuntu-dk] live 10.04, Martins forslag til firma-dag og er Martin inhabil?

Daniel Skov Klejnstrup danielklejnstrup at gmail.com
Man Nov 30 21:03:44 GMT 2009

Jeg finder heller ingen grund til at se Martin som inhabil.
Jeg er enig med Martin i at det primært er firmaerne der løfter
opgaven angående udvikling.
Som udgangspunkt ser jeg ikke noget problem i at promovere ubuntu, og
have nogle firmaer på hånden, som kan hjælpe virksomheder eller
offentlige institutioner i gang - det er relativt sjældent set at
firmaer lægger deres IT-skæbne i "private" hænder. Det er kun godt for
ubuntu-projektet at det ses som en professionel sammenslutning af
virksomheder og private, frem for private bidragydere uden noget reelt
ansvar.
Én ting er promovering - implementering er en helt anden sag, når vi
taler om virksomheder.

Jeg har selv gennemført en (k)ubuntu implementering i vores virksomhed
(Elektronik Lavpris) - men den opgave kunne jeg næppe have klaret,
hvis der var tale om en større virksomhed.

--
Med venlig hilsen
Daniel Skov Klejnstrup