[ubuntu-dk] live 10.04

Michael Hastrup Bendsen michael.bendsen at net.telenor.dk
Man Nov 30 04:10:50 GMT 2009

Martin Pihl skrev:

> "Jer fra OSL". Jeg er ikke medlem af OSL. Støttemedlem ja, men det er
> som privatperson, og det var jeg før mit firma startede. Det kan enhver
> blive.
>
> Jeg hopper ikke over i hjørnet og er pigesur, men overlader scenen til
> dig og de andre at finde ud af, om jeg er inhabil. Jeg er inhabil i
> sådan en diskussion.
>
> For at forklare hvad der skete på mødet i Århus:
>
> Jeg FORESLOG et erhvervsrettet arrangement. Vi har haft forskellige
> arrangementer med forskellig fokus, og jeg foreslå at fokus denne gang
> lå på VIRKSOMHEDER. Hvorfor?

> [...]
Hvis der er noget jeg er træt af at høre om hele tiden, så er det folk
der netop bruger deres energi på at angribe foreningen, brugerne og
community'et, istedet for at bruge energien fornuftigt såsom at finde
sin egen mening og bidrage med den på et fornuftigt plan, og ikke bruge
sin negative meninger om alt og alle konstant, det er ærligt talt trælst
at høre på og netop en af de grunde til at jeg snart overvejer at finde
en anden distribution end lige netop ubuntu, for det danske community er
da godt nok ved at være noget halvsurt noget efterhånden.
Jeg synes at der skal tages op her på maillinglisten, eller eventuelt på
et af møderne om hvor vidt man vil community'et eller man kun er ude på
at skabe flid imellem brugerne og community'et, på et af IRC-møderne.

Mvh Michael Hastrup Bendsen AKA MikeDK