[ubuntu-dk] Tog til Ubuntu Live! på lørdag

Chris Buchholz christoffer.buchholz at gmail.com
Tir Nov 10 18:51:20 GMT 2009

Hej,

jeg ville bare lige sprede ordet om, at ligesom sidste år hvor nogen af os
mødtes i toget og fuldtes, så har vi (SBC og jeg) fået passet det sådan
sammen, at vi tager samme tog på lørdag, og følges.

Toget er det tog der går fra København og ankommer på Århus station kl 9.45.

Jeg har også bestilt billet til hjemturen med afgang fra Århus station kl
20:59, og her har søren vidst også sagt at han tager med.

Så hvis der er nogen af jer på denne strækning, der kunne tænke sig at
følges, så er jeg sikker på det vil blive rigtig hyggeligt!
Sidste år var det noget med, at man bare gik igennem toget ind til man så
noget der lignede en man havde set før, og så slog man sig ellers bare ned.
Og hvis man ikke lige kan kende nogen på deres ansigter, så er t-shirts'ne
helt sikkert afsløring nok.
En HTML-vedhæftning blev fjernet...