[ubuntu-dk] Budget

Søren Bredlund Caspersen soeren.b.c at gmail.com
Lør Maj 9 19:27:20 BST 2009

Hej alle

På generalforsamlingen i morgen skal vi vedtage et budget. Så som
udgangspunkt for en debat har jeg smidt et budgetforslag på wiki'en.
Hvis vi skal spare noget tid i morgen kunne det være en ide at kigge
det igennem nu, og allerede nu komme med ændringsforslag. Jeg tror vi
kan spare meget tid i morgen hvis vi har nogle konkret budgetter at
vælge imellem, i stedet for at skulle smide omkring os med tal. På den
måde kan vi også bruge mere tid og energi på indholdet - nemlig
hvordan vi skal prioriterer vores midler det næste år.

Budgettet jeg har lavet er på ingen måde gennemarbejdet - så det
skulle være mærkeligt hvis der ikke kan laves et bedre.

Mvh.
Søren