[ubuntu-dk] Kommende generalforsamling, samt foreningens fremtid

Søren Nielsen nielsen at n-crypt.dk
Tir Maj 5 11:58:25 BST 2009

Hej allesammen.
Vil som bare lige give min ydmyge +1 til Niels og de ting han skriver.

Jeg er en af dem som ikke deltager så aktivt og heller ikke er medlem
(endnu)... men derfor har jeg jo en mening alligevel :)

Går klart ind for et så fladt hieraki som muligt. Fint med bestyrelse
og formand som nu, men synes det er vigtigt at beslutninger tages af
"pøblen" og at bestyrelse blot sørger for at der også er fornuft i
tingene.

Mht. at folk kan komme ind fra gaden og gennemtrumfe ting kunne det
måske være smart at trække en grænse ved økonomi således at kun
(betalende)  medlemmer kan stemme om brug af penge osv. Ellers synes
jeg ikke der er grund til at indføre restriktioner så længe der ikke
har været nogle episoder som opfordrer til det.

Hvorvidt der er aktiviteter og fremdrift i opgaver så pålægger det os
allesammen at yde det vi kan og jeg mener ikke det er rimeligt at
forvente at bestyrelsen tager alle opgaver. Dog vil jeg da forvente at
de kan følge lidt op på de personer som har taget ansvar for en
opgave.

--
Med venlig hilsen / kind regards
Søren Nielsen aka. Nebulus