[ubuntu-dk] For sen betaling af kontingent

Niels Kjøller Hansen niels.k.h at gmail.com
Tor Maj 7 12:06:47 BST 2009

Selvom jeg ikke er bestyrelsesmedlem, så vil jeg gerne opfordre til at
vedtægterne bliver fulgt, og siden der i vedtægterne står tydeligt
skrevet at betalingen skal være _registreret_, så er det vil det der
tæller.

Dog ville jeg mene at det kunne være en god idé hvis man tog det op
tidligst muligt på general-forsamlingen at dispensere fra reglerne til
de uheldige, der er blevet overrasket af en eller anden tilfældig
religiøs helligdag, men dog kan fremvise bevis for at overførslen har
fundet sted. Personligt ville jeg støtte sådan et forslag.

(beklager for evt. uforståelig grammatik, jeg orker ikke at rette det,
hvis det ikke er forståeligt, så spørg endelig).