[ubuntu-dk] For sen betaling af kontingent

christian arvai chr.arvai.ubuntu at gmail.com
Tor Maj 7 11:57:05 BST 2009

Undertegnede er en af dem som fik indbetalt lidt sent, jeg fik oz3tl som er
revisor i foreningen, til at indbetale pengene fra hans netbank (han var
hjemme hos mig på besøg), jeg ved at han gemte et screendump, så vi kunne
bevise indbetalingen, hvis denne ikke når at blive registreret i løbet af
dagen.

Jeg har underskrevet Coc og den blev indsendt allerede sidste år da
foreningen blev stiftet, så jeg håber at i vil accepterer et screendump som
dokumentation for betalingen.