[ubuntu-dk] For sen betaling af kontingent

Britta Pedersen briped at gmail.com
Fre Maj 8 08:30:15 BST 2009

Jeg kan kun erklære mig enig med Niels og Carsten. Dels kan kassereren
vel registrere at betaling er sket når han har set en kvittering, og
dels er generalforsamlingen vel foreningens øverste myndighed (eller
hur?) og kan i princippet beslutte hvad som helst.

I øvrigt er CoC vel på sin vis vores 'grundlov', og alene betydningen
af 'ubuntu' (iflg. http://www.ubuntu.com/community/conduct første
linje) 'humanity towards others' synes jeg lægger op til at man går i
store sko overfor hinanden - tager jeg hippiemeget fejl i at det er
ånden bag det hele -  at vi medarbejder hinanden?

Venligst,
Britta