[ubuntu-dk] Kommende generalforsamling, samt foreningens fremtid

Ole Wolf wolf at blazingangles.com
Tir Maj 5 16:35:09 BST 2009

On Tuesday 05 May 2009 17:30:28 Michael Hastrup Bendsen wrote:
> Jeg synes det er så umådeligt beklageligt og sørgeligt at der skal leges
> magtherrer her i foreningen, og burde ikke finde sted, vi arbejder med
> et open community samfund og med opensource.

Sig mig lige: Hvem i alverden er det, der prøver at spille magtherrer?

Vi er nogle stykker, der foreslår, at foreningen får en bedre
ansvarsfordeling, og at bestyrelsen får stillet midler til rådighed, der gør
dem til en stærk bestyrelse. Personligt så jeg gerne dette ske, selv om jeg
ikke selv har overskud til at sidde i bestyrelsen.

Du må til gengæld meget gerne forklare mig, hvordan en struktureret
ansvarsfordeling og beslutningsgang står i konflikt med open community eller
open source.

--Ole

Navn       : ikke tilgængelig
Type       : application/pgp-signature
Størrelse  : 197 bytes
Beskrivelse: This is a digitally signed message part.
URL        : https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-dk/attachments/20090505/d34d650a/attachment.pgp