[ubuntu-dk] Kommende generalforsamling, samt foreningens fremtid

Michael Hastrup Bendsen michael.bendsen at tele2adsl.dk
Tir Maj 5 16:30:28 BST 2009

Tillader mig lige at slette det skrevne i svartråden her.

Jeg synes det er så umådeligt beklageligt og sørgeligt at der skal leges
magtherrer her i foreningen, og burde ikke finde sted, vi arbejder med
et open community samfund og med opensource.
netop sådan noget her er med til at smadre hele foreningens ry, og netop
_det_ kan gøre at det blir svært at få nye ubuntubrugere til, de selve
mailsene fra listen er frit tilgængelige offentlig.
Og jeg det er vel ikke det vi vil ha, eller er det???

For så skal i ikke regne med at jeg blir ret meget længere

Mvh Michael Hastrup Bendsen(MikeDK)