[ubuntu-dk] Planet-checks

Carsten Agger agger at c.dk
Fre Jan 30 16:44:31 GMT 2009

En teknisk detalje: Jeg kan se i mine log-filer, at Planet Ubuntu-dk har
checket mit RSS-feed 1280 gange på de sidste tre dage ... det vil sige,
at planetserveren tilsyneladende checker alle feeds for nye indlæg ca.
hvert tredje minut.

I betragtning af, at de fleste (egentlig alle) deltagende blogs har
flere dage mellem indlæggene, kunne det måske sættes lidt ned, også af
hensyn til performance, når der på et tidspunkt forhåbentlig bliver
mange flere deltagere? Jeg tror, Blogbot f.eks. checker feeds engang
hver 2. time.

hilsen Carsten