[ubuntu-dk] Udviklingsspecific kanal?

Martin Pihl martin at martinpihl.dk
Fre Jan 30 16:21:44 GMT 2009

> Det var helt klart intentionen, men jeg kan godt se, det ikke blev
> formidlet særligt godt.

> Det lyder fint. Jeg har taget mig den frihed at oprette kanalen, så
> hermed en invitation:
>
> Hvis du er interesseret i at deltage i udviklingen af Ubuntu, herunder
> at lave nye pakker, fixe bugs, bug "triaging", etc., så hop ind i
> #ubuntu-nordic-dev og leg med.

Alletiders - lad os endelig få den markedsført så meget som muligt:

Få den sendt til ubuntu-nordic at lists.ubuntu.com, forummet, samt dem som
blogger om Ubuntu på planeten og andre steder.

Søren, jeg ved ikke om du hr fulgt med, men vi forsøger jo at være med til
bugjam den 20-22. februar. Lad os afholde det i #ubuntu-nordic-dev, og
hvis du har mulighed for at være med i kanalen i den weekend, så tror jeg
vi kan få en rigtig god start på det.

Ligeledes hvis vi kan få lagt noget information om alt dette op på wikien,
ville det være godt. Nogen der vil gøre det?