[ubuntu-dk] Udviklingsspecific kanal?

Soren Hansen soren at ubuntu.com
Fre Jan 30 09:38:20 GMT 2009

On Thu, Jan 29, 2009 at 07:33:54PM +0100, Martin Pihl wrote:
> Rigtig god ide! Umiddelbart tænker jeg den mere bred, så også fx
> nybegyndere indenfor triaging kunne finde sin plads her. Det er jo
> også "dev" relateret, men det ved jeg ikke hvad du siger til?

Det var helt klart intentionen, men jeg kan godt se, det ikke blev
formidlet særligt godt.

> Derudover tænkte jeg også, at det måske kunne være et fællesprojekt
> med svenskerne og resten af norden. Svenskerne har nogenlunde samme
> størrelse som os (lidt større), og jeg tror vi kunne få en masse
> synergieffekt ud af det. Vi behøver heller ikke i samme grad frygte
> inaktivitet og manglende folk til kanal-administration mm., hvis vi
> går sammen med resten af norden om det.
>
> #ubuntu-nordic-dev ?

Det lyder fint. Jeg har taget mig den frihed at oprette kanalen, så
hermed en invitation:

Hvis du er interesseret i at deltage i udviklingen af Ubuntu, herunder
at lave nye pakker, fixe bugs, bug "triaging", etc., så hop ind i
#ubuntu-nordic-dev og leg med.

--
Soren Hansen        |
Virtualisation Lead | Ubuntu Server Team