[ubuntu-dk] Udviklingsspecific kanal?

Martin Pihl martin at martinpihl.dk
Tor Jan 29 18:33:54 GMT 2009

Hey Søren

Rigtig god ide! Umiddelbart tænker jeg den mere bred, så også fx
nybegyndere indenfor triaging kunne finde sin plads her. Det er jo også
"dev" relateret, men det ved jeg ikke hvad du siger til?

Derudover tænkte jeg også, at det måske kunne være et fællesprojekt med
svenskerne og resten af norden. Svenskerne har nogenlunde samme
størrelse som os (lidt større), og jeg tror vi kunne få en masse
synergieffekt ud af det. Vi behøver heller ikke i samme grad frygte
inaktivitet og manglende folk til kanal-administration mm., hvis vi går
sammen med resten af norden om det.

#ubuntu-nordic-dev ?

Hvad siger i til det?

Martin