[ubuntu-dk] Udviklingsspecific kanal?

Jesper Jarlskov jesper at jarlskov.dk
Tor Jan 29 13:29:27 GMT 2009

Hey

Personligt kunne jeg godt tænke mig en "kode-kanal" men jeg tror ikke jeg
ved nok om Ubuntu-udvikling til at køre den slags. Hvis den var lidt mere
bred og omhandlede programmering generelt, på dansk kunne jeg være meget
interesseret.
Det virker heller ikke som om der er mange danske ubuntuudviklere generelt,
så jeg ved ikke om vi har nok grundlag for at starte et lignende projekt.
Men en IRC-kanal er jo forholdsvis billig, så vi kan jo altid prøve. Nothing
to lose :-)

Jesper Jarlskov