[ubuntu-dk] Udviklingsspecific kanal?

Soren Hansen soren at ubuntu.com
Tor Jan 29 13:09:11 GMT 2009

Hej!

Jeg har lært, at det italienske LoCo team gennem lang tid har haft en
#ubuntu-it-dev IRC-kanal, hvor de har diskuteret udviklingsrelaterede
ting og hjulpet hinanden med at komme i gang med Ubuntu-udvikling og en
god del af dem er efterhånden blevet MOTU'er (som er den gruppe
udviklere, der vedligeholde "universe"-komponenten af Ubuntu).

Er det noget, der kunne være interesse for i Ubuntu-DK? Er der nogen,
der vil hjælpe med at køre kanalen? Jeg har ikke meget tid til det selv,
men hvis der er andre, der har lidt indblik og tid og lyst, så vil jeg
gerne hjælpe så godt jeg nu kan ved at svare på spørgsmål og den slags.

--
Soren Hansen        |
Virtualisation Lead | Ubuntu Server Team