[ubuntu-dk] Podcast-IRL-møde

Jesper Jarlskov jesper at jarlskov.dk
Fre Jan 16 11:39:38 GMT 2009

Nu har jeg aldrig været på DIKU's café, men jeg er ikke helt overbevist
om at det er et godt sted til dette.
Forstå mig ret, jeg kan godt lide universitetscaféer, og frekventerer
dem ofte, især pga. billige øl. Men jeg synes det virker lidt
optimistisk at tro man kan sidde på en universitets fredagsbar om
aftenen og diskutere noget som helst seriøst.
Jeg har bare svært ved at forestille mig andet end råb og larm og
sindssygt stive mennesker der råber og vælter rundt... sådan er det
normalt på DTU's fredagscaféer anyways, især de billigste af dem :-P

Jeg tror næsten jeg hellere ville satse på Retro, hvis Sakse kan komme
ind, selvom jeg aldrig har været på nogen af de to.
Hvad tid skal det egentlig være?

Jesper Jarlskov