[ubuntu-dk] Podcast-IRL-møde

Niels Kjøller Hansen niels.k.h at gmail.com
Ons Jan 14 19:56:55 GMT 2009

ons, 14 01 2009 kl. 18:01 +0100, skrev Sakse Dalum:
> Yo podgangsters! (I ved hvem I er.)
>
> Efter en hurtig chat med Jarlen kom vi op med et forslag om, at mødes
> IRL (dvs. face-to-face) fredag d. 23. Jeg har umiddelbart ikke et
> forslag til hvor, men hvis jeg skal kunne deltage skal det være røgfrit
> (da jeg får migræne af røg) og jeg skal også gerne kunne komme ind -- så
> ingen steder hvor man skal være over 18, hvor de kræver legitimation.
>
> Nogle umiddelbare forslag til sted og/eller ændring af tidspunkt?
>
> - Sakse "Don S" Dalum

Jeg er klar d. 23.!

Hvad med at tage den officielt Ubuntu-testede bar ved Frederiksberg
metrostation, hvor vi var efter release-party? Der var et særligt
rygerrum, der var væsentligt mere aflukket end på de fleste bodegaer. Og
så var der relativt lav musik, så man kunne høre hvad hinanden sagde.

En anden ubuntu-testet bar kunne være Retro ved Gammelstrand.

mvh
Niels