[ubuntu-dk] Ophavsret på IRC, follow-up

Martin Pihl martin at martinpihl.dk
Tir Feb 3 20:27:40 GMT 2009

Nja, vi besluttede jo ved forrige møde, at punkter som skulle på
dagsorden til beslutning, skulle sendes til mailinglisten senest en uge
inden mødet, så alle har en chance for at tage stilling til det.

https://wiki.ubuntu.com/DanishTeam/M%C3%B8der/Retningslinjer

Men hvis der ikke er protester imod det, så vil jeg heller ikke stille
mig i vejen for den beslutning, der blev vedtaget - selvom jeg glæder
mig til referatet, så jeg kan se, hvilken beslutning det var :)

Jeg vil dog foreslå, at hvis der er yderligere ting, som skal
"disclaimes", at vi så laver en wiki-side med beskrivelse af
retningslinjer for IRC-opførsel, som ikke ligger indenfor Code of
Conduct, så vi ikke plastrer topic til med alle vores forbehold ;)

Martin