[ubuntu-dk] Møde på søndag - Att. Odense-folk!

Michael Jensen eee at soundpartner.dk
Tor Apr 30 17:41:12 BST 2009

tor, 30 04 2009 kl. 17:58 +0200, skrev Christoffer Kiilerich Nielsen:
> Vi skal have fundet ud af hvor næste Ubuntu Live! skal holdes - Århus
> eller Odense, og det kræver naturligvis at vi får lidt input fra begge
> lejre - så at møde op vil være essentielt!
>
> Mvh.

jeg vil her gøre opmærksom på at det vi forventer er IKKE at i
arrangerer det hele selv!
Som lokal person skal man være behjælpelig med praktiske ting (hvor er
nærmeste pizzaria, nærmeste cafe osv) samt være med til at finde
loctions.
Martin og jeg snakkede om at nu har vi jo været på universiteter de
sidste par gange, og disse ligger ofte lidt ucentralt, og er ikke just
indbydende for fremmede personer.
Hvad med f.eks (nu har jeg lige været i odense i dag)
* at snakke med dsb om man må bruge bnegårdstorvet. lave en 2x2 meter
scene med en stroskærm bag og så kolde det midt i det hele.
stille nogle borde op til installhjælp osv.
* eller snakke med komunen om man må holde det på rådhuset. de må have
nogle lokaler.
* eller hvad med en biograf
* storcentre laver også ofte events, så hvad med at få ft i et sådant og
låne festpladsen eller hvad de nu kalder deres åbning med en scene

der er flere muligheder og alt ovenstående kan sagtens lade sig gøre
gratis eller for små penge hvis man er ude i GOD tid, og mere eller
mindre kn aflevere et totalt og færdig planlagt event i god tid.
nogle steder har enda den fordel at de har nyhedsbreve og reklamematrele
som man måske kan komme med i

hilsen michael