[ubuntu-dk] OpenOffice-konference i Odense d. 30 april

Søren Bredlund Caspersen soeren.b.c at gmail.com
Man Apr 13 11:29:26 BST 2009

Der var jo ikke meget bid i første omgang, så nu prøver jeg igen...

Jeg talte med Martin for et par dage siden og vi overvejede, at hvis
der ikke er nogen lokale fra Odense og omegn der melder sig, så kunne
foreningen sponserer en togbillet til 1-2 personer fra andre steder i
landet?
Det ville selvfølgelig lige skulle vendes i bestyrelsen eller på et
irc møde, men hvis der blev betalt togbilet er der så nogen der melder
sig til at repræsenterer os torsdag d. 30. april i Odense?
(Hvis der er flere det melder sig må vi lige finde ud af hvordan vi
vælger hvem der skal af sted, men lad os starte med at finde ud af om
der er nogen interesserede derude.)

Giv lyd hvis det lyder som noget du kunne have lyst til - og folk fra
Odense kan selvfølgelig også stadig melde sig! :D

Mvh.
Søren