[ubuntu-dk] OpenSourceDays 2008

Mads Chr. Olesen shiyee at shiyee.dk
Man Sep 29 15:16:54 BST 2008

søn, 28 09 2008 kl. 17:24 +0200, skrev Martin Pihl:
> Med en uge tilbage, hvordan står det så til med OSD? Hvad mangler vi?

Der er så småt ved at være styr på det - se evt.
https://wiki.ubuntu.com/DanishTeam/Arrangementer/OpenSourceDays2008.

Niels Kjøller kommer med de CD'er vi fik da Hardy udkom.

Der er folk der har meldt sig til at stå i standen. Jeg har fået link
til fribilleter, så dem sender jeg rundt snarest (sidder lige på JAOO,
så er lidt sløv). Vagtplanen er ikke blevet udfyldt, men tror ikke det
er noget problem.

Der har ikke været vild interesse for at printe flyers, så det kommer vi
nok til at undvære. Kan være jeg printer nogle få LoCo-team flyers
hjemmefra, men hvis en københavner havde lyst ville det være ideelt.

--
Mads Chr. Olesen <shiyee at shiyee.dk>
shiyee.dk