[ubuntu-dk] Ubuntu Live - Hvordan gik det?

Michael Jensen eee at soundpartner.dk
Ons Nov 5 18:45:41 GMT 2008

ons, 05 11 2008 kl. 18:06 +0000, skrev Kenneth Poulsen:
> Tak for et glimrende arrangement!
>
> Jeg er ganske enig med zenmester... og uddyber lige lidt, hvordan jeg
> oplevede det.
>
> Overordnet set var hele arrangementet meget velorganiseret og godt styret.
> Tidsplanen blev i store træk fulgt, og kun det sidste indlæg skred ud over
> tidsgrænsen.
> CBS er jo et fantastisk sted at holde den slags.

der er jeg så absolut uenig!!! først så brugte jeg ca 10-15 min på at
finde stedet da der ikke var en eneste "hey det er her det sker"
jeg så mange rode rundt ude på gangene. nogle af dem fandt det men det
skulle ikke undre mig at der var mange der ikke gjore

et auditorie ville være super hvis der var hundrede mennesker der skulle
høre foredrag, men det var der ikke. noget cafestemning med små borde,
kaffe og kage osv ville passe meget bedre

til install-hjælpen der virkede auditoriumet alt for stort og klosset.
igen ville et rum med nogle borde, virke meget bedre og være nemmere at
navigere rundt i.