[l-ubuntu-cu] Codecs !!!

Carlos Pérez Hernández carlosph en infomed.sld.cu
Dom Mayo 3 16:10:04 BST 2009

tienes el repo ??
 en el repo estan todos lod codecs para audio y video ... solo tienes
que abrir el synaptic e intalarlos..
salu2, Carlos.

--
Carlos Pérez

 GNU/Linux User # 481579, using Ubuntu 8.04 Hardy

"IV International and VII Cuban Mutagenesis, Teratogenesis & Carcinogenesis Workshop" November 16th to 20th 2009.
 http://mtc2009.sld.cu/

"Science knows no country, because knowledge belongs to humanity,
 and is the torch which illuminates the world."