[Ubuntu-cat] Resum de Ubuntu-cat, vol 96, número 3

JOAN BLANCO ESCUDERO jblanco1 a xtec.cat
dis jun 29 16:16:28 UTC 2024

Doncs he provat amb una partició que tinc amb Ubuntu 16.04 i tot va com cal.
Amb win7, només anava amb el cable i he hagut de cercar i reinstal·lar els
drivers de la wifi. Ara van tant una com l'altra.
El que necessitaria, si existeix, és l'ordre per activar la xarxa amb cable
pel terminal.
De totes maneres aquesta distribució Pop_OS no crec que em duri gaire
malgrat haver recuperat la capacitat d'imprimir que havia perdut fa uns
anys sense saber el motiu.

Missatge de l'adreça <ubuntu-cat-request a lists.ubuntu.com> del dia dv., 28
de juny 2024 a les 14:00:

--
Joan Blanco
Mollet del Vallès