[Ubuntu-cat] Resum de Ubuntu-cat, vol 96, número 1

dij jun 27 16:44:04 UTC 2024

* JOAN BLANCO ESCUDERO, jblanco1 a xtec.cat [27/06/24 17:49]:
> Disculpes pel retard en respondre
> He iniciat amb el nucli previ, de la distribució Menta, i el missatge de
> lshw és el mateix, però sí accedeixo als menús que abans podia gestionar i
> que amb Ops! no sé trobar. Adjunto en PDF què és el que pretenc editar, tot
> i que ni amb la versió anterior (Menta) puc fer-lo ara; no sé com activar
> la targeta ethernet.

Hauries de descartar que és algun problema de maquinari o de
cables. Una possibilitat és crear un USB d'arrencada, si no en tens, i
veure si arrencant una sessió autònoma (life) tampoc no hi ha xarxa.

O si tens algun altre sistema operatiu instal·lat al sistema, veure si
iniciant aquest altre sistema hi ha xarxa.

L'Hospitalet de Llobregat